Adana Demir Spor  

Posted by basketçi


Küçükken hep mavi lacivertli formayı giymeyi hayal ederdim Gürcan'ın 6 numaralı formasını sırtımdan hiç çıkarmazdım. 3 arkadaş devamlı beraber gezerdik. Halamın oğlu ve ben bu isteği gönlümüzde taşırken 3. arkadaşımız Adana Spor'u tuttuğu için o bizim gibi Demirspor da değil Adana Spor da oynamak isterdi.
Kader işte ben daha sonra basketbola gönlümü kaptırdım, halamın oğlu ise spor ile uğraşmayı bıraktı...
Diğer arkadaşımız mı?????
O yıllarca Adana Demir Spor da futbol oynadı :)))
Adı Hakan Tumluer.
Aslında Adana da olsaydım bu isteğimi yerine getirebilirdim çünkü Demirspor yıllar sonra basketbol şubesini yeniden canlandırmıştı başınada yiğit namıyla anılır ''Deli''Bilal hocamızı getirmişlerdi.
Adana'dan ayrı geçen yıllarımda deplasmanlı liglerde oynadım ama Adana Demir Spor'un formasını giyememek hep içimde bir uhde oldu.Mavi Şimşeklerden biri olarak sahaya çıkabilmek en büyük hayalimdi ama kader buna hiç izin vermedi maalesef. İnşallah ileride takımımın başına geçip coach'luğunu yapıcam .

İlker KESER
http://naumoski7.blogspot.com/


Benim hayatımda izlediğim ilk maç Adana Demir Spor maçıydı.
Babam da Demir Sporluydu ve doğal olarak beni Demirspor'un maçına götürmüştü.
Yabancı bir takımla oynuyorduk hemde.
Keşke babam beni daha çok maça götürseymiş.
Adana'nın bütün takımlarının maçlarını izlemişimdir.
Sporsever olarak her maçı izlemeye gayret ederdim.
Sasa-Bossa-Çukurova Üniversitesi-Çukobirlik-Demirspor-Adanaspor-Botaş...
futbol basketbol hentbol voleybol hiçbiri farketmezdi
takımlarımız kimle oynasa onu desteklerdim.
Galatasaray'ı 5-0'lık nöşetel maçıyla hafızama alıp Prekazinin Monakoya attığı gol ile beraber desteklemeye başladım ancak tüm Adana Demir Spor-GS veya Botaş-GS maçlarında Adana takımlarını destekledim.
Basketbol maçlarında Clarissa Davis bizi az üzmedi, yenilmez armadaki GS bayan basketbol takımı ile gurur duyuyordum fakat o takımı yenenin Aylinli, Dilekli, Aynurlu Botaş olmasını istiyordum
çünkü herşeyden önce Adanalıydım.

Basketbol, NBA, TBL, Euro Leage, NCAA, Eurobasket, Euro Cup, Uleb Cup, 12 Dev Adam, Spor, Beden Eğitimi
Paylaş

This entry was posted on 1 Ocak 2010 Cuma at 06:39 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 yorum

Benzer duyguları, anıları yaşamışız İlker abi.

Benim de ilk gittiğim maç Adana Demirspor maçıydı, Denizlisporla oynuyordu yanlış hatırlamıyorsam.

Ben de Galatasaraylıyım ancak Botaş maçlarında Botaş'ı desteklemişimdir :)

1 Ocak 2010 08:27

kafa dengi olduğumuz zaten belli canım :))))

1 Ocak 2010 12:23

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails