Okur Bitti :(  

Posted by basketçi

Mehmet Okur'un ne yazıkki aşil tendonunda kopma meydana geldi. Mehmet Okur tam resimde görüldüğü an, bir ses duydum demişti. Üniversite'de ''Antrenman Bilgisi'' dersinde:
   1. lig takımlarımızdan Antalya Muratpaşa Belediye Spor(Basketbol), Antalya Spor (Futbol), Kayak, Güreş ve Boks Milli Takımlarında kondisyoner olarak görev yapmış Yar. Doç. Dr. Fuat Koçyiğit hocamız; Aşil Tendonu kopmasında silah atma sesine benzer bir ses duyulur demişti. Ben bu bilgiye dayanarak Okur'un ses duydum demesiyle zaten kopma olduğunu anlamıştım.  Utah Jazz resmi sitesi resmi açıklamayla bu sakatlığı duyurmuş.
 Bu sakatlığın iyileşmesi tahminen 8 ayı buluyor ama uzun oyuncuların bu sakatlıktan dönüşleri biraz daha uzun ve meşekkatli oluyor.
Mehmet Okur 31 yaşında kendisine iyi baksa ve potalara geri dönse bile belki önümüzdeki seneyide oynamadan geçirmiş olacak. 33 yaşında yeniden kendisinde oynama isteği ve hırsı bulurmu onu bilmiyorum ama 2010 dünya Kupasında oynayamayacak olmasını kabul edemiyorum. Mutlaka kadroda olması gerekiyordu.
Mehmet Okur için çok ama gerçekten çok üzüldüm :((
İlker KESER
Basketbol, NBA, TBL, Euro Leage, NCAA, Eurobasket, Euro Cup, Uleb Cup, 12 Dev Adam, Spor, Beden Eğitimi
Paylaş

This entry was posted on 19 Nisan 2010 Pazartesi at 04:13 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 yorum

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails