Euroleague'de dev eşleşme  

Posted by basketçi

Regal Barcelona - Real Madrid
Maccabi Electra - Partizan
CSKA Moskova - Caja Laboral
Olympiakos - Asecco Prokom 
Real Madrid ve Barselona Final Four yolunda çeyrek final maçında eşleştiler. Bende manidar bir Real-Barca resmi kullanarak Efes Pilsen'e gerekli mesajımı iletmiş oldum.
Eşleşmelere göz atınca Real Madrid'i turlamaya daha yakın görüyorum ama gönlüm Barselona'dan yana.
Süpriz çeyrek finalist Maccabi Partizan efsanesiyle eşleşti. Gönlüm bu seferde Partizan ile birlikte ama Maccabi çok iyi oynuyor. En azından kendi basketbollarını oynayıp rakiplerini öyle sürklase ediyorlar.
CSKA Caja Laboral eşleşmesinde Laboral mucizeyi devam ettirmeye çalışacak ama CSKA yine benim favorim.
En başından beri bu eşleşmeyi bekliyordum ve herkese aynı soruyu soruyordum. Prokom eğer Olympiakos ile eşleşirse turu geçebilir mi?
Bence geçebilir. Kadrosu ve oynadığı basketbol bunun bir göstergesi ama şansları gerçekten çok az.

This entry was posted on 12 Mart 2010 Cuma at 02:33 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 yorum

Adsız  

Caja Laboral'ı trt3 ispanya ligi maçlarından biliyorum, CSKA - Laboral eşleşmeside favorim Caja Laboral; Real takımını hiç sevmem o yüzden Barcelona; Macabbi eski formuna kavuştu Macabbi Electra; ve Olympiakos..

12 Mart 2010 12:24
Adsız  

şu an basketbolda partizan ile bir sıpr, cska ile de bir rus ekolü tekrar uzun vadeli çalışmalarla oluştu; ama aydın örsten sonra hiç bir zaman bir efes ile birlikte türk ekolü oluşturulamadı, kısa vadeli planlarla hep tökezledik ayrıca işin ipini kaçırdık ve antrenörün üstüne yürüyen bir oyuncuyu bile takımdan kovmayı bırak kadro dışı bıralkamadık, yazık!

12 Mart 2010 13:53

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails