Repesa ile Tanjevic arasında konuştukları diller dışında en ufak bir benzerlik yok. Siyah ve beyaz gibi. Repesa mükemmel bir koç.  

Posted by basketçi

 

Ukiç: Euroleague büyük hayal kırıklığı

Fenerbahçe Ülker'ın Hırvat yıldızı Roko Ukiç, sarı lacivertlilerin Euroleague’e erken veda etmesiyle büyük hayalkırıklığı yaşadığını söyledi. NTV Spor'a özel açıklamalarda bulunan Ukiç, sarı-lacivertli formayı ilk kez giydiği Zalgiris maçını ise unutamıyor.


NTV Spor
Sezona Milwaukee Bucks formasıyla başlayan ancak serbest kaldıktan sonra Fenerbahçe Ülker'e transfer olan Roko Leni Ukiç NTV Spor'un sorularını yanıtladı.

Transferinin çok kısa süre içinde gerçekleştiğini ifade eden Hırvat yıldız, ilk defa sarı lacivertli formayı giydiği Zalgiris maçını unutamıyor.
Maçtan sadece 3 gün önce İstanbul'a geldim. Takıma çok da alışamamıştım. Yine de iyi maç çıkardım fakat sahaya baktığınızda yabancı gibi duruyordum, çünkü setleri bilmiyordum. Bu takım bir üst tura bir şekilde çıkmalıydı. Ancak geride kaldı. Orada yaşadığımız sıkıntılardan dersler çıkarıp önümüze bakmalıyız. Şimdilik bir kupa kazandık. Eğer bunun üzerine lig şampiyonluğunu da eklersek sezon herkes için çok daha iyi geçmiş olacak.
Avrupa'ya dönerken Euroleague'de oynamayı hedefleyen Ukiç, Zalgiris'e kaybedip Euroleague'e veda etmeleriyle hayal kırıklığı yaşadığını ifade etti.
Avrupa'ya gelirken Euroleague'de oynamak benim planlarımdan biriydi. Ama sonuçta hiçbir şeyin garantisi yok ve ben de bunun bilincindeydim. Özellikle takım Montepaschi Siena'ya 45 sayı farkla yenildikten sonra. O maçı izleyince takımın iyi durumda olmadığını gördüm. Sonuçta hayalkırıklığına uğradım, bunu da saklamaya çalışmıyorum, ama ne yapabilirsiniz ki?
Avrupa basketbolunun en önemli oyun kurucularından biri olan Ukiç, uzun yıllar çalıştığı Jasmin Repesa ile şu anki antrenörü Bogdan Tanjevic'i karşılaştırdı. Hırvat oyuncuya göre her iki antreönürün de tarzları birbirinden çok farklı.
Repesa ile Tanjevic arasında konuştukları diller dışında en ufak bir benzerlik yok. Siyah ve beyaz gibi. Repesa mükemmel bir koç. 0çalışkan, takımını her türlü zorluğa hazırlamasını çok iyi biliyor. Ama aslında ortak oldukları bir nokta var, o da genç oyuncularla çalışmayı seviyor olmaları. Bogdan Tanjevic’in ise biraz daha eski tarz bir basketbol anlayışı var. Kafasındaki sisteme uymayı seviyor, fazla değişikliğe gitmiyor. Ama sonuçta nasıl yaptığınızdan çok ne yaptığınız önemli.
Hırvat yıldız haftasonu oynanacak Galatasaray derbisini de sabırsızlıkla bekliyor.
Partizan, Kızılyıldız ve Zadar takımlarının taraftarları da epeyce çılgın diyebiliriz. Ama yine de bu maça çıkıp, daha önceki deneyimlerimle karşılaştırmak için can atıyorum. Özellikle evsahibi olduğunuzda bu tür maçların büyük keyif olduğunu duydum. Tüm salon sizi destekliyor, eminim çok güzel olacak.

Basketbol, NBA, TBL, Euro Leage, NCAA, Eurobasket, Euro Cup, Uleb Cup, 12 Dev Adam, Spor, Beden Eğitimi
Paylaş

This entry was posted on 25 Şubat 2010 Perşembe at 13:25 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 yorum

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails