"Bir Hidayet bir de Jordan"  

Posted by basketçi

"Bir Hidayet bir de Jordan" - NTVSpor.net

Basketbol, NBA, TBL, Euro Leage, NCAA, Eurobasket, Euro Cup, Uleb Cup, 12 Dev Adam, Spor, Beden EğitimiPaylaş
"MİCHAEL JORDAN BANA KENDİNİ ÇOK GELİŞTİRMİŞSİN" DEDİ

* İlginç anekdotlardan biri de Michael Jordan'ın oğluyla takım arkadaşı olman... Hatta oda arkadaşınmış. Bu sayede Michael Jordan ile tanışma fırsatı yakaladın mı?
Michael Jordan ile geçen sene tanıştım. Çok heyecanlandım ve ne diyeceğimi şaşırdım. Bu sezon başında ilk antrenmana geldi ve tekrar konuşma fırsatı buldum. bana "Aferin. Geçen seneye oranla kendinş çok geliştirmişsin. Çalışmaya devam et" dedi. Ondan böyle bir yorum almak çok farklı bir şey.

This entry was posted on 23 Ocak 2011 Pazar at 14:21 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 yorum

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails